تيلور سوئيفت خواننده 25 ساله محبوب در نقش یک شخصیت رومانتیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 858
نویسنده : نوری

اگرچه "تيلور سوئيفت" در زندگي شخصي اش شانس چنداني در ماجراهاي عشقي ندارد اما اين خواننده 25 ساله محبوب براي تبليغات يک پارک در ديزني لندن در نقش "راپانزل" شخصيت معروف و مو بلند انيميشني ايفاي نقش کرده است. در تصوير تبليغاتي که از وي منتشر شده است اودر حالي ديده ميشود که در برج معروفش در انتظار شاهزاده نشسته است.

"تيلور سوئيفت" در اين رابطه ميگويد واقعا باعث افتخار من است که از من خواسته شد در نقش اين شخصيت رومانتيک ظاهر شوم. من و برادرم دوست داشتيم هميشه به جاي شخصيت هاي انيميشني بازي کنيم.

او ميگويد دنياي فانتزي انيميشني ها هميشه سرشار از آرامش است و هرکس در هر سني دوست دارد گاهي خود را در دنياي انيمشن قرار دهد.

او اخيرا دوباره رابطه برهم خورده اش با "هري استايل" را از سر گرفته است و اين دو براي حضور در جشنواره موسيقي کن آخر هفته را باهم گذراندند.

پوسترهاي تبليغاتي ديگري نيز براي اين پارک تهيه شده است که در يکي از آنها بيانسه در نقش "آليس" شخصيت معروف انيميشن "آليس در سرزمين عجايب" ديده ميشود.





:: برچسب‌ها: تيلور سوئيفت , خواننده , محبوب , رومانتیک ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com